16 septiembre 2013

Vostè parla d’independència de Catalunya i jo parlo de.....



Carta al Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, Senyor Artur mas i Gavarró

Des de fa un temps estic preocupat per les diferencies del que vostè parla i del que jo veig a la societat:

Vostè parla d’independència de Catalunya i jo parlo de l’atur.
Vostè parla d’independència i jo parlo de la precarietat laboral.
Vostè parla d’independència i jo parlo del funcionament de l’economia.
Vostè parla d’independència i jo parlo de les retallades en sanitat.
Vostè parla d’independència i jo parlo dels preus del llibres de text.
Vostè parla d’independència i jo parlo de les retallades en educació / ensenyament.
Vostè parla d’independència i jo parlo del politiques socials.
Vostè parla d’independència i jo parlo de les retallades en cultura.
Vostè parla d’independència i jo parlo de les retallades en investigació.
Vostè parla d’independència i jo parlo de les retallades en les beques menjador.
Vostè parla d’independència i jo parlo de les retallades.
Vostè parla d’independència i jo parlo dels corruptes.
Vostè parla d’independència i jo parlo de les ajudes a la banca.
Vostè parla d’independència i jo parlo del futur del joves.
Vostè parla d’independència i jo parlo dels preus de les universitats.
Vostè parla d’independència i jo parlo del futur de la meva filla.

Crec que es moment de deixar de parlar d’independència, i parlar de les preocupacions reals dels ciutadans de Catalunya.

I en el moment que totes les meves preocupacions desapareixem serà el moment de parlar d’independència amb tot el meu recolzament, ja que ara mateix nomes es una cortina de fum per tapar la situació real de Catalunya.

Att. Un català
Jordi Gras i Marsà

No hay comentarios: